Jag lever!

Har fått lite ensamtid då min sjukskrivne sambo åkt iväg till jobbet för att lämna några papper. Inser att jag inte bloggat på flera veckor, så kanske är det på tiden.

Vad har då hänt för spännande sedan sist? Den största grejen är nog att vi börjat titta på hus och har väl sagt som så att om vi hittar det rätta slår vi till. Nu tycks det rätta huset ha dykt upp men frågan är om vi får köpa det. Nåja, vi får väl helt enkelt vänta och se vad som händer.

Förutom det har jag funnit en ny beslutsamhet i jobbsökandet. Det skulle vara så enormt skönt att slippa jobba natt. Men jag ska erkänna att jag är sjukt rädd för att bli nekad, nobbad, ratad ... Jag vet hur besviken jag blir. Kanske främst för att jag tycker synd om alla som inte vet vad de missar genom att inte anställa mig ;-)

Vad mer kan jag berätta? Det finns säkert hur mycket som helst att säga, men jag kommer nog inte på något mer för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0