Take me away

Ligger i sängen och proppar i mig chokladbollar. Såååå himla nyttigt. Not. Men idag orkar jag inte bry mig. Det är enklare än att göra någon lunch och nu är det ändå bara några få timmar kvar till middag. Bäst vore det dock om jag slutade äta helt. Ja alltså, sjukt mycket pengar skulle man då spara i alla fall. Mat är dyrt. Jag är så grymt sugen på att flytta utomlands just nu. Bara åka runt och göra precis vad man känner för. Men ja, det krävs ju en del moneysar för det.

Dock känns det som att det skulle behövas. Något säger mig att jag är född på fel ställe. Jag menar, jag är sjukt frusen av mig och mår bara bra när solen skiner. Vad gör jag då här liksom?


Kommentarer
Postat av: Patricia ♡

Jag vill också bara flytta utomlands. Till ett land där det är varmt jämt.. Då hade jag nog mått bättre.

2012-05-09 @ 10:59:04
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0