Så länge vi är tillsammans faller resten på plats

Under valborg firade jag och min älskling två år tillsammans. It was totally awesome. Rosor, korvgrillning, mat på 1906 ... Vad kan jag säga? Dagen innehöll allt sånt jag tycker om.

Idag dock är jag åter ensam hemma efter två underbara dagar med världens bästa. Men det gör inte sååå mycket när jag vet att om tio dagar åker vi till Turkiet i två veckor! Hade en hemsk dröm om det där inatt. Jag hade givetvis inte packat resväskan och fick packa allt i sista minuten ... Glömde hälften ... Stressade som en galning ... För att sedan få reda på att vi skulle missa planet och var tvungen att åka en dag senare ...! Har haft flera sådana drömmar på sistone så det är nog bäst att jag börjar packa nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0