Måste ha mål

Denna morgon har jag funderat lite över mitt liv. Hittils har jag mest glidit runt utan något riktigt mål. Just nu känner jag dock att det börjar bli dags att jobba på att göra något åt situationen. För att inse fakta, jag kan inte stanna här jag är nu i resten av mitt liv. Jag är funtad så att jag vill komma framåt och prova nya saker. När jag stannar av och inte längre lär mig något. När jag landat tillräckligt mycket i något så att det inte längre är någon utmaning. Vad är det då för idé med att fortsätta i exakt samma hjulspår?

Något måste hända. På något plan. Jag vill lära mig något. Utvecklas som människa. Det är dags att börja göra upp en plan för vad jag ska göra med mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0