Kom igen vitaminer, gör ert jobb!

Jag önskar att jag kunde säga att förkylningen på något mirakulöst sätt försvunnit när jag vaknade i morse. Men nej, så tur hade jag givetvis inte. Eventuellt är det tvärtom aningen värre. Men jag har letat igenom köksskåpet i jakt på preparat som skulle kunna hjälpa. Vitaminer och vitlökskapslar sköljdes ner och nu väntar jag på att deras magiska krafter ska kicka in och göra mig frisk.

Idag ska jag dock både till stallet och sedan jobba. Särskilt mycket vila kan jag därför inte räkna med. Men jobbet är bara tre och en halv timme och i stallet får jag låta bli att göra mer än det absolut nödvändiga helt enkelt. Det kan alltså kanske gå bra. Jo, det får lov att gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0