Klagomuren

Har varit i stallet nu men gjorde verkligen bara det nödvändigaste. Jag känner mig tung i huvudet och besviken över det faktum att jag inte kommer må toppen under semestern. Har packat ner både Ipren och Bamyl koffein i resväskan. I värsta fall får jag väl knapra en massa tabletter. BLÄÄÄÄÄÄ!

Nu är jag hungrig. Kylskåpet var lite tomt men det är inte så stor idé att fylla på det nu när man snart ska åka bort. Hittade pommes i frysen i alla fall, så nu har jag pommes i ugnen som väntar på att bli klara. Egentligen borde jag väl proppa i mig apelsiner, vitlök och ingefära. Men gott då ...

Känner att jag mest klagar nu så det är väl lika bra att avsluta detta inlägg.


Där var jag iaf glad ...


Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Man får klaga när man inte mår bra.

Ska du inte äta något mer än pommes?

2012-05-10 @ 14:06:23
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Genom att inte äta ordentligt bäddar du också för en fortsatt förkylning då du inte ger kroppen energi att bekämpa förkylningen med. Dessutom mår du sämre och resan kommer definitivt inte att bli vad du tänkt. Varför lägger du krokben för dig själv???

2012-05-10 @ 15:28:20
Postat av: Bea

Jaja, till middag tog jag igen det och åt typ 500 gram rotmos och ett paket bacon ;-)

2012-05-11 @ 09:47:47
URL: http://classiclady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0