Måste få leeedigt först!

Igår satt vi och höll på att boka en resa till New York i oktober. Sedan konstaterade vi att jag nog borde söka ledigt först. Dock känns det jobbigt att vänta för då kanske resan vi tänkt boka försvinner! Får hoppas att jag får ett superdupermegasnabbt svar på om jag får ledigt eller inte. Det borde ju inte ta så länge men man vet aldrig.

Idag då? Ska till stallet och förhoppningsvis rida men annars har jag inget inplanerat. Har tränat två dagar i rad så det ska jag inte göra idag, benmusklerna blev helt knasiga igår och benen ville inte bära mig riktigt. Hmm ... Borde kanske startat lugnare med tanke på att jag faktiskt haft ett ganska ordentligt uppehåll.

Imorgon börjar helvetet för övrigt. Det är SUMMERGAMESVECKA här i Piteå. Alltså kommer ungdomar från typ hela världen hit för att spela fotboll. Sedan måste de givetvis äta där mellan. Och vem jobbar torsdag-söndag? Ja, ni gissade rätt, jag såklart. Gissa om det kommer vara mycket att göra?!

Men det är då ... Nu blir det annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0