Uppdatering

Har tydligen inte bloggat på nästan en månad. Inspirationen har helt enkelt inte infunnit sig. Vilket inte betyder att jag inte gjort något. Jag har bara inte skrivit om det.

Mycket har hänt. Jag upptäckte till exempel att pärlan till bil var i sämre skick än väntat, så en ny fick det bli. Eller ny och ny, en Saab 9-3 från 2004. Den går fiiint och snabbt! :-D Men fickpengarna till New York resan rök ju, bye bye 44 000 liksom, så jag har försökt idiotjobba sedan dess och får väl fortsätta med det ett bra tag till antar jag.

För övrigt fick jag veta en tråkig grej igår och sedan dess har tankarna bara snurrat i huvudet, tårarna runnit och allt har bara känts som KAOS. Det värsta är att jag kan inte alls påverka något. Hatar den känslan. Vad gör man liksom?

Men men, nu är jag trött efter en lång dag. Ska försöka sova lite ...

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig! <3

Svar: Och jag dig <3
CL

2012-07-30 @ 00:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0