Kör så mycket det bara går

Sitter och äter en onyttig frunch bestående av kaffe och en chokladmuffins. Idag blir det jobb 16-24 för tredje dagen i rad. Egentligen är jag helt slutkörd sanningen att säga. Att jobba när man har en förkylning i kroppen tär rätt mycket. Det jag egentligen skulle behöva är nog några veckors semester på en strand i ett varmt land. Men istället har jag tänkt köra gärnet och ta så många pass jag bara kan. Då kanske jag kan kollapsa på en sandstrand lagom till sommaren i alla fall. Förutsatt att jag får några pass. Jag VET att det finns de som förtjänar timmar betydligt mer än mig just nu. Jag har bara inte orken att ge det där lilla extra. Men förhoppningsvis vänder det snart!


Fast det underlättar inte direkt att det ser ut såhär utanför fönstret ... När ska växthuseffekten börja tina upp all snö?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0