Alla funderingar

Gårdagen var helt okej faktiskt. Lite störande bara att somliga LATAR sig så mycket medan man själv får slita. Men annars hade jag en bra dag. När jag kom hem fick jag god mat och kände mig grymt tillfredsställd en stor del av kvällen. När jag skulle gå och lägga mig började jag dock fundera. Jättemycket. Jag somnade sent och vaknade dötrött.

Idag blir det jobb 10.30-20. Precis ett sådant pass jag vill ha. Dessvärre är mitt schema fullt med väldigt många stängningar här framöver. I'm probably gonna die. Men det är då. På fredag kommer jag få ett väldigt intressant samtal. Om det går bra skulle det möjligtvis kunna förändra min framtid. Nu ska jag inte ha alltför stora förhoppningar då det är en rätt big thing, men ändå. Försöka går ju. På ett sätt skulle det vara awesome om det gick vägen.

Men nu ska jag inte sitta här och babbla mer. Måste göra mig i ordning för snart ska jag iväg.


Kommentarer
Postat av: mamma

kycka till med samtalet gumman! :)

Kram!

2012-01-11 @ 13:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0