Underviktigt

Har en ledig dag idag och ska till stallet om en stund. Väntar bara på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan sätta på torkningsläget. Under tiden roar jag mig med att räkna ut mitt BMI. Igår när jag låg i sängen såg jag mina revben så jag blev lite nyfiken. Det visade sig att jag har ett BMI på 17,4. Detta innebär att jag klassas som underviktig och för att nå en normalvikt borde jag tydligen gå upp 2,8 kg. Om jag låtsas att jag har ätstörningar kanske folk tycker jag verkar intressant och många börjar läsa min blogg. Då kanske folk som tycker synd om mig sponsrar mig med mat och godis. HAHAHAHAHA. Knappast troligt, men ändå. Lite kul vore det faktiskt.

Nej, nu ska jag sluta svammla. Dags att göra något vettigt kanske.


Kommentarer
Postat av: Anita Kamijo

Eftersom du har våra gener är det så man ser ut i din ålder men vänta du bara....

2012-01-12 @ 11:27:34
Postat av: mamma

Bea-den här gången ska du inte lyssna på moster utan mamma. Att väga 43 kg är INTE okej.

Älskar dig! Kram!

2012-01-12 @ 14:01:21
Postat av: Anonym

44,6 mamma! 44,6 väger jag!

2012-01-12 @ 14:39:46
Postat av: Dad

44,6 är inte heller riktigt bra men bättre är 43...

2012-01-25 @ 20:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0