Travelling

Resa? Visst var det väldigt länge sen jag satt på ett flygplan nu. Känner bestämt att det börjar bli dags att kolla på en resa någonstans. Med begränsad budget ligger Turkiet nära till hands, men det är verkligen inte fy skam. Visst, USA hade varit jätteskoj men det är lite dyrare. Men bidrag mottages tacksamt, haha. Nä, men jag får väl sälja allt jag äger och har om inte annat. Hmm ... Men alltså, några ynka tusingar och så är man iväg. Någonstans ska man väl kunna skrapa ihop det. Eller är det kanske önsketänkande?

Nåja, nu närmast ska jag i alla fall iväg till stallet. Är förkyld och snörvlar så jag antar att jag borde ta det lugnt för att inte förvärra något. Men nja, sen när blev det min stil?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0