Tlött!

GAH! Har sovit drygt fem timmar efter att ha jobbat fram till 04.00. Jag känner mig som en zombie, trött och halvdöd. Men det är lika bra att gasa på så jag går in på min sjunde arbetsdag inatt och kör ett pass på fyra timmar. En massa jobb, sömnbrist och verkligen ingen matlust. Ingen vidare kombination antar jag. Men imorgon är jag hos mor och bonusfar i Skellefteå och har en helledig dag med god mat i alla fall.

Efter det hoppas jag att passen fortsätter trilla in. Har börjat fundera lite smått på att ta en ordentlig ledighet nästa vinter och alltså bunkra upp med så mycket moneysar som möjligt fram tills dess. Denna vecka har resulterat i drygt 41 timmars jobb ... En heltid, SCORE! Skulle behöva få drygt 13 timmar till för att få lika mycket nästa vecka. Det är givetvis målet och jag ber till alla gudar att det blir så *blinkblink*

Men nog pratat om det. Kanske måste äta någonting ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0