Sammanfattning 2012

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?

Hoppade av skolan. Fick ett jobb. Reste till Italien.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Inte det.
Dog någon som stod dig nära?

Nej, som tur var.

Vilka länder besökte du?

Italien under några dagar. Florens, Venedig, Bologna ...

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Riktig utlandsvärme och en garanterat stor inkomst.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

20 oktober. Vi hade precis kommit hem från Italien och åkte iväg på en Finlandskryssning. Det var himla fint faktiskt.

Vad var din största framgång 2011?

Att jag lyckades skaffa mig ett jobb.

Största misstaget?

Gick på en liten blåsning av ett oseriöst företag ... Dyrt blev det. Och tidernas mest misslyckade parkering var också ett rätt stort misstag.

Bästa köpet?

Diskmaskinen skulle jag tro.

Vad spenderade du mest pengar på?

Italienresan och förutom det mat och bensin antar jag.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Blev riktigt glad när jag fick komma på arbetsintervju till mitt nuvarande jobb och sedan fick veta att jag fått det! My lovely love har givetvis också gjort mig riktigt glad ♥

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

"What are words"- Chris Medina. Volbeats låtar i allmänhet.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det har gått väldigt mycket upp och ner, jag har pendlat från att vara kanske gladare än någonsin till att vara väldigt ledsen.

Vad önskar du att du gjort mer?

Önskar att jag kunnat resa mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Önskar att jag inte oroat mig så mycket.

Blev du kär i år?

Over and over again.

Favoritprogram på TV?

House är nog det enda jag känt att jag måste se på TV.

Bästa boken du läste i år?

Liza Marklunds nyaste, "Du gamla du fria".

Största musikaliska upptäckten?

VOLBEAT FFS!

Något du önskade dig och fick?

Ett jobb, en resa och en större lägenhet.

Något du önskade dig och inte fick?

En resa till Turkiet. Lite andra saker också jag inte vill ta upp.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Var ombord på en Finlandsfärja större delen av dagen. Jag åt typ hummersoppa som smakade brunsås, shoppade i taxfreeshoppar och hängde med min älskling. Sedan kom vi tillbaka till Stockholm och käkade på Donken, jag blev tvungen att ta ett Happy Meal för de hade inga minimål? Och ingen smältost?! Dagen avslutades med att jag somnade på en uppblåsbar madrass i Västra Skogen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Det är klart det finns. Vill dock inte prata om det.

Vad fick dig att må bra?

När lönen trillade in på kontot. Money money money. Människor. Kärlek.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Typ ingen speciell.

Vem saknade du?

Mina föräldrar och släktingar.

De bästa nya människorna du träffade?

Typ alla workmates, har knappt hunnit träffa några andra nya människor. Eller ja, alla som kommer till jobbet då. Haha.

Mest stolt över?

Att jag lyckades få ett jobb och har kunnat köpa en del av det jag velat ha och göra en del av det jag velat göra.

Högsta önskan just nu?

Att 2012 ska bestå av mycket kärlek och för all del, mycket pengar. Att lyckas skapa större förståelse mellan mig och människorna i min närhet. Att slippa negativa vibbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0