Räkningar, blää!

Okej, jag KÄNDE mig rik idag fram tills dess att jag betalat alla räkningar. Över 7500 spänn i räkningar liksom, WHAAT? A-kassan till exempel är en jävligt dyr utgift och ganska jobbig kan man väl säga. Man betalar alltså 360 spänn i månaden för att man kanske, eventuellt, någon gång i framtiden kan bli arbetslös. Eftersom att jag typ just gick med fick jag dessutom betala för tre månader nu. Yay. Visst, det är billigt om man skulle bli arbetslös men jag hoppas jag aldrig hamnar där. Jaja, det är tur att inte alla månader är lika dyra som den här. Betalar ju bara hyran varannan månad så det är därför det drar iväg vissa månader. Men över året jämnar det ut sig. Fast ändåååå, tänk om man inte hade några räkningar att betala, då hade man typ varit miljonär. Inte så realistiskt, men men ...

Jag skulle inte ha något emot att ta emot ett stort arv från en okänd släkting jag aldrig träffat, haha.


Kommentarer
Postat av: Dad

Hoppas iaf att du inte hoppas på ett arv från nån släkting du HAR träffat...

2012-01-25 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0