Nyårslöfte för 2012

Jag funderade länge och väl på vad jag skulle ha för nyårslöfte i år. Först tänkte jag ha att börja äta nyttigare osv. Men näe, jag ska äta vad jag känner för utan att ha dåligt samvete för det. Istället blev det något som egentligen är ganska självklart när jag tänker på det. Att bli trygg i mig själv och bygga upp ett psyke av stål. Göra vad jag känner för, säga vad jag känner för och skita i vad andra har för åsikter om det. Jag är en sån person som tar åt mig så otroligt mycket av kritik från alla håll, oavsett om den är befogad eller inte. Det innebär att jag mår jättedåligt övet det. Men no more, no more, no more, no more ... Jag kommer aldrig få något självförtroende så länge jag låter andra säga till mig vad jag får och inte får göra, säga osv.

Nu ska jag hitta mig själv.


Kommentarer
Postat av: Dad

Det låter bra. Fast....ibland måste man ta råd av andra också:)

2012-01-02 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0