Nattliga drömmar ... Eller mardrömmar?

Har sovit hur många timmar som helst men är ändå trött. Kanske beror på att jag drömde världens sjukaste dröm inatt! Drömde nämligen att jag levde i någon form av polygami. Det var jag, min pojkvän och en till tjej. En dag såg jag dem hångla och insåg att vafan, detta är inte friskt. Jag sa till honom att han fick välja och han sa att han inte kunde för han älskade oss båda lika mycket. WTF liksom.

Tur att det bara var en dröm. Idag blir det i alla fall jobb 10.30-20. Jag drömde förresten om jobb också inatt, men man kan väl minst sagt säga att allt såg lite annorlunda ut. Jag hade tydligen sovit på jobbet och kom ut i köket alldeles yrvaken för att ta ett glas vatten. Där stod en massa kunder och glodde på mig. Nån frågade om jag kunde börja jobba direkt och jag ba "men alltså, jag är ju knappt vaken och ser förjävlig ut!" Sen fick jag veta att min arbetsuppgift för dagen tydligen var att sopa på tågstationer. VADÅ TÅGSTATIONER?! Vad hände med hamburgarna?!

Som ni hör har min natt varit minst sagt skum ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0