Money talks

Helgen som gått bestod av dubbla jobbpass lördag och en ledig, jätteslö och jättehärlig söndag. Nu har även lönen för december kommit in på kontot, jag blev glatt överraskad för det visade sig vara lönerekord för min del. Timrekord också för den delen, 150 timmar hade jag lyckats skrapa ihop. Det känns verkligen roligt, nu ska jag bara försöka se till att alla månader blir lika bra som december.

Är ledig idag och jobbar faktiskt inte igen förrän på fredag. Det känns väl sådär, men jag ska passa på att fylla upp frysen med mat och bakverk under tiden. Baka lite pizzor och sånt. Helt okej tidsfördriv och gynnsamt för ekonomin. Helgen har bestått av väldigt mycket snabbmat och det drar ju fort iväg. Idag blir det alltså en runda på Coop ... Och Cubus. De har några tröjor to die for och något får jag väl unna mig för julklappspengarna.

Men klockan tickar. Time to go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0