Livet är hårt

Idag har jag skottat snö. Vet inte hur jag lyckades, men helt plötsligt hade jag drämt in spaden i mitt knä. Ja, samma knä som jag slog i en garderob för ett tag sedan. Stackars knä. Det gör lite ont som att det försöker tala om för mig att det är skadat. Men näää, så illa kan det inte vara.

Men om det inte blir bättre och jag inte blir mindre förkyld, då kanske jag får trösta mig genom att köpa en telefon jag hittade i Luleyo igår. Har alltid varit emot touchtelefoner men helt plötsligt fanns den där framför mig. Xperia Ray st8i, ett rosa underverk med fulländad design!



Men icke att den fick följa med hem igår i alla fall. Shoppade endast på Biltema, oljefilter och olja. Jag känner mig sååååå okvinnlig!

Imorgon blir det jobb 16-24. Innan det har jag tänkt införskaffa ett gymkort I think. En plåga att köpa ett när man är dålig och inte kan träna. Men de har ju ett erbjudande nu på gymmet så man får en gratis månad och en vattenflaska. Bland annat. Bara att passa på alltså. Jag tycker dock inte om att utgifterna växer sig större medan inkomsten förblir densamma. Alltså, det suger rentav. Men men, that's life I suppose.


Kommentarer
Postat av: Dad

Gads att byta olja? Så glad din lilla bil ska bli då:) Bra jobbat!

2012-02-19 @ 13:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0