Jobtalk

Jobbade kväll igår men kände mig bara trött och hade ingen motivation till något. Men så, ca 1 timme innan stängning, kom det värsta ruschen med folk. På 2 personer fattar man ju att man inte kan gå och dra benen efter sig. Så då äntligen taggade jag till och jäklar vad roligt det var! Att bara mata, mata mata. Det är ju det jag ändå är hyfsat bra på, enligt mig själv. Högt tempo ska det vara.

Hoppas jag kommer få riktigt många jobbpass den här månaden. Ett mål för 2012 är ju att öka min inkomst. Vem nöjer sig med att få ut typ 11 000 i bästa fall liksom? Inte jag i alla fall, det räcker just ingenstans med mina drömmar och mål. Det är just såpass att jag klarar min över gränsen för att vara låginkomsttagare. En bra månad. Det är nästan lite pinsamt. 

Nej, något måste helt klart göras. Såhär kan jag ju rakt inte ha det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0