Jag är hopplös antar jag

Har varit i stallet nu. När jag gjorde stallsysslorna velade jag fram och tillbaka om jag skulle rida eller inte. Jag menar, efter lite ansträngning var jag redan fladdrig och trött. Men när jag kom fram till hagen och pollen kom direkt fram till mig och såg ut att tänka "Hej! Vad ska vi hitta på för roligt idag då?" Ja, då kunde jag ju inte svika henne. En halvtimmes ridning på planen blev det alltså, återstår väl att se hur mycket jag får lida för det ikväll och imorgon. Men jag ska för tusan inte sjukanmäla mig, fyra sjuktimmar på tusen jobbtimmar är en statistik jag vill behålla!

Men nu ska jag sluta proppa i mig riskakor med ostsmak och istället gå och duscha. Välbehövt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0