Intressant dag

Idag har jag varit på en intervju med distrikts- och regionschef. Att ta sig till mötesplatsen var dock en intressant historia. Först tog jag fel på plats och insåg dessutom att jag glömt att ställa p-skivan till bilen. Småsprang tillbaka till parkeringen och flyttade bilen till en annan parkering närmare mötesplatsen. Kom in ca tio minuter innan avtalad tid och satte mig ner och väntade. Insåg då att jag glömt att ställa p-skivan IGEN! Rusade iväg till bilen och fixade till problemet. Fem minuter innan intervjustarten var jag tillbaka. Puh! Intervjun var i alla fall en trevlig upplevelse. Fruktansvärt roligt att de sa att jag var den yngsta de intervjuat någonsin. Antar att jag ska känna mig hedrad.

Sedan tyckte jag att jag förtjänat att unna mig någonting. Först blev det en drickyoghurt. Sedan en tröja. Och sist ett par träningsskor! Dryga tusenlappen försvann, poff! Ångeeeest. Men vad fasen, det är jag värd! Hade köpt ett träningskort också om jag inte varit så förkyld. Är grymt pepp på att börja träna men om jag börjar nu blir jag bara sjukare och det skulle ju inte vara så bra. Så jag får helt enkelt vänta några dagar.

Energi har jag dock att göra av med. Vad ska jag hitta på?


Kommentarer
Postat av: Dad

Energi, skriv en faktura...katsching:)

2012-01-25 @ 20:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0