Inspirerad

Tillbringade gårdagen hos familjen i Kroksjön. Har inte varit där på ett tag och det var en hel del som ändrats i huset sedan sist. Dock bara positiva förändringar, det var superfint! Vi åt god mat och tårta, pratade och jag mådde allmänt väl. Det är synd att de inte bor närmare.

Jag blev i alla fall inspirerad till att ta tag i att fixa till allting här hemma. Denna dag kommer alltså bestå av att plocka undan en del grejer, städa och fixa. Om jag sedan hinner har jag tänkt skriva några CV:n, det känns kanske väl optimistiskt att tro jag ska kunna dela ut dem idag också dock. Men nästa gång jag har en ledig dag så SKA det göras. Jag kan bara konstatera att min kropp inte mår bra av nattjobb, oregelbunden sömn osv. Vågen visade 44,6 igår. För att inte tala om min jäkla huvudvärk. Ska det ändras måste jag fan ta tag i mitt liv. Fixa en trygg livssituation där jag SLIPPER oroa mig för om jag ska klara nästa månad. Man får ju huvudvärk bara av att oroa sig så mycket.

Men nu ska jag inte sitta här och babbla. Dags att röja upp.


Kommentarer
Postat av: mamma

:) Älskar dig! Önskar också att du var närmare! Puss!

2012-01-09 @ 13:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0