Hit men inte längre

Idag fick jag besked från intervjun jag var på i onsdags. Jag är härmed utsållad. Snacka om att falla på målsnöret. Men det hade jag ju ändå räknat med. Får helt enkelt leta vidare efter utmaningar att hoppa på. Börjar bli så innerligt less på att göra samma saker dag ut och dag in. Samma hjärndöda saker. Varje liten ny grej blir så tacksamt mottagen. Jag känner att där jag är idag har jag kommit så långt jag tar mig. Har jag inte tagit mig längre hittils kommer jag inte göra det heller för jag har verkligen gett allt jag kan. Nu går jag bara bakåt i utvecklingen eftersom att jag inte orkar engagera mig längre.

Det blir ju inte direkt bättre av att jag är så himla förkyld heller. Har funderat fram och tillbaka på om jag borde jobba idag. Men det blir ju alltid så att man tänker "jamen några timmar till klarar jag, några fler" Igår var jag verkligen helt slut, kände mig helt andfådd och fick liksom en varm känsla i bröstet vid ett tillfälle?! Skumt. Men what doesn't kill you makes you stronger. Och om någon sagt rakt ut att "du får vara sjuk, men det kostar typ 1000 spänn. Då hade man ju sagt "NO WAY!" Det känns inte som att det är värt det. Jag tycker om pengar ...

Men än är det några timmar kvar. Jag får vila som en tok fram tills dess helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0