Ge mig en utmaning!

Det snurrar supermycket tankar i mitt huvud just nu. Jag har satt några stenar i rullning och väntar med spänd förväntan på att se hur långt de tar sig. Kanske blir det ingenting alls men jag lever på hoppet. Nu har jag stått stilla  for far to long. Jag vill ta mig framåt och utvecklas. Lära mig nya saker. Utnyttja min fulla hjärnkapacitet, för den är så betydligt mycket större än vad jag får ge utlopp för nu. Jag blir ju understimulerad, svältfödd på intellektuell stimulans. Längtar nästan tillbaka till gymnasiet bara för att det var så himla mycket man skulle lära in då och sedan fick man visa vad man gick för. Universitetet var ett skämt. Och just nu svamlar jag verkligen bara runt utan att få någon riktig utmaning.

Kanske borde kolla på några distanskurser ändå. Bara NÅGONTING.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0