Facebookdiss

Har jobbat några timmar och for sedan en sväng till stallet för att fixa det nödvändigaste åt pollen. Kring 21.00 var jag färdig. Nu har jag precis kommit hem och är lite smått uttråkad eftersom att jag är ensam hemma. Ska hoppa in i duschen i alla fall, om jag duschar riktigt länge kanske älsklingen hinner komma hem innan jag är klar. Haha, inte så troligt. Borde nog äta något, jag tog en liten cheeseburgare efter jobbet och den var gudomligt god men inte så stor direkt. Det är bara det att jag knappt har någon matlust alls även fast jag är hungrig! Så himla skumt ...

Wellwell, den där duschen är verkligen välbehövd så jag orkar inte skriva så mycket mer för tillfället Kan väl bara nämna som snabbast att jag inte varit inne på Facebook på fem dagar nu. It's a little promise I made to myself. Så vill man ha tag på mig får man väl maila eller något. Anledningen till att jag inte är inne på Facebook är att jag inte vill ha någon koll på vad folk gör helt enkelt. Jag var mycket lyckligare innan Facebooktiden, har jag insett.
 
Men NUUUU dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0