Even if the fairytale ain't no fairytale I know I'll survive


Fick ett jobbpass idag, 17.30-04. Kändes en aning motigt att tacka ja när jag och älsklingen knappt setts på fyra dagar. Men man kan ju inte sitta och klaga på att man har så få jobbtimmar och sen när man väl erbjuds några ba "tack, men jag ska vara hemma med min bf istället". Dessutom är det dubbel lön idag eftersom att det är röd dag. Korkat att inte ta det, onekligen. Jag har ju bestämt mig för att bara köra på även fast jag snörvlar en aning nu. Får lämna känslorna på standby och det har funkat förvånansvärt bra hittils. Utan att säga för mycket tror jag att jag redan nu börjar ändras till att bli en mer chill person. 
 
Jag dricker en kopp kaffe medan min käraste är på gymmet. Antar att jag borde känna mig lat. Men jag känner mig inget annat än förkyld. Och lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0