Vad jag vill

Har haft blixtrande huvudvärk hela dagen och inte fått behålla något maginnehåll alls. Migrän is a bitch. Nu har det väl dock börjat lugna ner sig även om jag fortfarande är lite svag och medtagen. Men jag har verkligen haft tid att tänka den här dagen då jag inte ens lyckats sova.

En sak som slog mig är att jag kan ju för sjutton göra precis vad jag vill! Det finns ingen som kan tala om för mig vad jag får eller inte får göra. Vill jag köpa en häst så är det bara att göra det, vem kan stoppa mig? Inte för att det är aktuellt som det ser ut nu ändå, men OM jag vill det så småningom så kan jag ju! Det är en så himla cool känsla att veta att man faktiskt kan uppfylla alla sina drömmar, om man vill.

Mitt enda problem är väl att jag vill så himla mycket på en och samma gång. Men om jag tar en sak i taget KOMMER jag utan tvivel kunna göra allt det jag vill någon gång i livet. Det är inte en fråga om ifall det kommer hända, utan när det kommer hända.

Nu närmast vill jag i alla fall fixa till huset. Få ett ordentligt drömkök och inredning som passar oss. Någon gång vill jag skaffa fler tatueringar. Kanske ha hund och häst. Sommarstuga och båt. Skoter. Resa mer. Möjligheterna är oändliga, valen är mina egna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0