Trevlig gårdag

Igår var vi till Skellefteå och hälsade på min mor och bonuspappa. Gick på julmarknad på Nordanå och åt gott. Det var väldigt trevligt såklart. Vi fick även med oss tre påsar med julklappar hem, shit pommes frites, vad kan det vara i alla?! Är lite sugen på att öppna ett redan nu och stilla min nyfikenhet en aning. Men icke, än är det inte julafton.

Idag ska jag föröka skotta av snö från min bil så jag kan bege mig till gymmet. Det var några dagar sedan jag tränade sist så det börjar bli dags. För övrigt kliar min vänsterarm! Tatueringen håller på att läka antar jag. En massa hud har flagnat bort. Inte så trevligt, men desto trevligare när den har läkt.

Annars har jag nog inte så mycket att säga ...

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var inte lite det du sa! Det var tillräckligt med värme i den brasan för att värma ett moders- och bonuspappshjärta!Men inget tjuvkik förrän på julaftonsmorgon tidigast. :)
Hälsa Gerry!

2012-12-10 @ 20:09:03
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jag är så avundsjuk i alla fall. Jag vill också bo i hus, men det är så galet dyrt här:'(

2012-12-10 @ 20:57:14
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: tack vännen, det hoppas jag också.

2012-12-11 @ 16:26:49
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0