Men snälla?!

När man för fjärde dagen vaknar upp och fortfarande inte mår bra i kroppen tycker jag faktiskt man har rätt att känna sig lite nere. Kan inte påstå att jag har så stor livsglädje direkt. Mår bara illa och huvudet typ hänger för jag orkar inte ens hålla upp det ordentligt.

Har fått tid hos sjukgymnasten först på torsdag. Hoppas verkligen, verkligen, verkligen att det hjälper i alla fall lite. Om inte annat kan jag i alla fall säga att jag provat det alternativet.

Nu ska jag ta mig upp på benen, sätta mig i bilen och åka till min älsklings jobb för att ge honom sin börs som han glömt hemma. Eftersom det inte blivit så mycket till matlagning i helgen antar jag att han inte har någon matlåda heller och svälta kan han ju inte. Dessutom är det säkert nyttigt för mig att få lite frisk luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0