Husägare!

Nu är papprena för huset påskrivna. Vi är alltså husägare! Mina snälla arbetskamrater lät mig smita väg mitt i lunchen och fixa det. Det känns faktiskt inte helt fel.

Vi firade med att gå ut och äta på Golden Dragon, det blev räkor i sataysås för min del. Hade nog förväntat mig att det skulle vara starkare, så lite besviken blev jag kanske. Men det var helt okej ändå. Saknar dock Bubba Gump Shrimp Co i New York, maten där var helt underbar! Synd att det ligger så himla långt bort bara ...

Nu ikväll har jag blandat ihop min första Mojito och tv:n visar X-factor. Känns helt okej!

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fy sjutton vad avundsjuk jag är! Grattis till huset:)

2012-12-07 @ 23:33:29
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0