Hur ska det bli?

Igår var vi och tittade till vårt hus och tog lite mått på det för att se om det går att göra som vi tänkt oss. Sedan gick vi och hälsade på i ett av grannhusen, de som bodde där var jättetrevliga och visade oss gärna runt. Det var nyttigt eftersom deras hus är exakt likadant fast de hade lite annan planlösning.

Sedan på kvällen låg jag och funderade över livet. Jag fick lite ångest över att jag ännu inte vet vad jag vill jobba med i framtiden. Eller jo, det vet jag visst. Jag vill bli tatuerare eller musikalartist, men jag är så fruktansvärt obegåvad inom båda områdena att det är bara att glömma. Så alltså vet jag inte vad jag vill göra.

Jag får väl helt enkelt fundera vidare om än jag inte brukar komma fram till något. Tänk tänk tänk ...

Om några timmar ska jag och jobba. Innan dess har jag tänkt ta en liten promenad bara för att få komma ut lite. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0