Fläng

Gårdagen bestod av en del flängande på stan. Till att börja med hämtade vi ut mina nya glasögon så jag kunde prova dom. Först kändes det väldigt ovant kan jag lova, men efter en stund vande jag mig och nu tycker jag faktiskt de är rätt snygga. Sedan åkte vi runt och tittade på köksinredning osv. först i stan och sedan i Luleå. Hittade väl en del intressant i alla fall.

Idag vaknade jag med lite migrän så jag har tagit det lugnt under morgonen. Om en stund är det dock tänkt att vi ska åka iväg till min mor och hälsa på. Hon fyller år nästa helg men eftersom att jag jobbar då flyttar jag fram det till den här helgen istället.

Nu ska jag prova äta något och se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0