Jobb jobb jobb

Jaha, vad ska jag skriva? Ännu en dag som kommer bestå av jobb. Kan lova att jag har hyfsat många schemalagda timmar den här månaden. Bara synd att typ 22 av dom timmarna är rena nattpass, har ju sluppit det i två månader men nu kommer ångesten tillbaka. Men jag får försöka vara stark och bita ihop även om jag mest av allt bara skulle vilja lägga mig ner och dö. Jag orkar inte egentligen, men vad har man för val?

Jaja, än är det några veckor kvar tills jag behöver oroa mig för det egentligen. Jag har bestämt mig för att inte oroa mig för saker flera veckor i förväg och ska försöka hålla mig till det kloka beslutet.

Annars då? Jag vet faktiskt inte. Mitt liv känns rätt innehållslöst rätt nu. Har inte så mycket att berätta om så jag vet inte om det är så stor idé att jag fortsätter skriva just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0