Typiskt

Kom nyss hem från gymmet och om en stund ska jag bege mig mot jobbet. Får börja lite tidigare än det var tänkt från början, men det är bra eftersom NÅN JÄVEL slagit upp sin dörr i min bil och sedan stuckit. Lacken är helt skadad. Blev rätt ledsen. Jag repar någons bil= jag får betala. Någon annan skadar min bil= jag får betala. Men men, det är inget att göra något åt. Jag får släppa det helt enkelt. Lösa det med mer och mer jobb eftersom att utgifterna bara tycks öka oavsett om det är orsakat av mig eller någon annan.

Men nog är det ändå synd att klaga. Så länge jag får vara frisk är resten faktiskt mindre viktigt även om man har en förmåga att glömma det när man faktiskt mår bra. Men allting löser sig, det gör det.





Kommentarer
Postat av: mamma

Jo, det gör ju det på ett eller annant sätt. :)

2012-08-26 @ 17:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0