Okej, jag ska sluta tjata ...

Andra dagen jag vaknar upp och kan säga att jag mår rätt bra. Jag tror jag börjar vara på rätt väg nu. Åkte och tränade igår så idag har jag jättemycket träningsvärk och är väldigt glad för det. Att musklerna fått jobba är en positiv sak.

Det enda negativa är att jag har lite ont i magen. Men jag får verkligen skylla mig själv då jag åt en massa ost igår när jag vet att jag inte bör äta det. Inte lätt att vara ostoman dock ... Och inte helt enkelt att undvika allt jag inte borde äta jämt. Men nu måste jag ändå skärpa mig så hela min kropp kan må bra!

Men jag tycker ändå jag är jävligt duktig. Jag har inte de bästa förutsättningarna men jag försöker verkligen göra det bästa av dem. Att jag inte har fler sjukdagar än jag har tycker jag är en bedrift i sig. Nu säger väl andra "Men vadåå, så farligt kan det väl inte vara" Well, you don't know what it's like. And what it could be like.

Men men. Så jävla roligt är det inte att skriva om hur man mår. Det har bara liksom upptagit hela min hjärna de närmaste dagarna. Och kommer antagligen fortsätta göra det för att jag inte ska tappa fokus och börja slarva. Men jag ska försöka att inte blogga så mycket om det.

Idag ska jag i alla fall spendera dagen med min mor. Det ska bli underbart! Och nu ska jag äta upp min frukost så jag förhoppningsvis snart kan bära mina arbetsbyxor igen utan att de nästan trillar av mig. Haha.

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Du har rätt, jag borde ge dem en chans, men inte idag och inte i morgon och inte inom den närmaste framtiden;) haha.

Varför har du svårt med ost? Laktos?
kramar

2012-08-22 @ 14:28:08
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0