New York närmar sig

Börjar jobba först om en timme så tills dess ligger jag i soffan och tar det lugnt. Jag gillar att vakna i tid eftersom det innebär att jag har lång tid på mig att vakna till ordentligt. Dessa morgonstunder innebär även tid för eftertanke. Tid att tänka på vad som komma skall och vad man vill göra i framtiden.

New York resan närmar sig med stormsteg. Igår ägnade jag kvällen åt att titta närmare på vad man kan göra där. Ja, efter att jag jobbat klart, gymmat och handlat dvs. Men hur som helst, jag tror det är typ 68 dagar kvar tills vi reser nu om jag räknat rätt. HELT SJUKT! Längtar som en tok och tiden kan knappast gå tillräckligt fort.

Fast efter resan dröjer det nog ett tag innan vi kan åka iväg någon längre sträcka igen. Dels så har jag slut semesterdagar och dels lär jag väl vara urfattig. Men sånt är livet. Man kan inte ha roligt riktigt jämt. Man kan bara försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0