Mitt första möte med naprapaten

Är nyligen hemkommen från mitt första besök hos naprapaten. Tala om att det var en intressant upplevelse. Till att börja med fick jag några intressanta grejer fästa på vissa punkter av ryggen. Dessa grejer skickade små elektroniska typ stötar in i mina muskler för att få dem avslappnade. Efter det var klart konstaterade naprapaten att jag hade en del låsningar i nacke och bröstrygg, så han knäckte till mig. Och som det knäckte! Det var en minst sagt obehaglig känsla.

Jag känner ingen mirakulös förbättring såhär på direkten, möjligtvis att ryggen är lite mindre spänd. Men det sker väl inte från en sekund till en annan antar jag. Bara det blir bättre så småningom så är jag nöjd. Skulle i alla fall ringa tillbaka till naprapaten på måndag och berätta hur det gått för mig. Hoppas jag har något positivt att berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0