I can do it!

Jag mår så himla bra. Har tränat ordentligt i några dagar nu och energin har verkligen infunnit sig. Vaknar sjukt tidigt på mornarna och det enda negativa är att jag inte riktigt alltid har något kul att fylla dagarna med. Igår när jag tränat klart satt jag bara hemma och längtade efter att min älskade sambo skulle komma hem. Önskar att jag kunnat göra något roligare istället, typ åka till stallet och rida eller något. Jobba hade också funkat.

Men men, man kan väl inte alltid göra något antar jag. Ibland får man bara vara helt enkelt. Fast med bara typ 53 dagar kvar till New York längtar jag som en tooooook! Gud vad jag ska ta tillvara på de dagarna. Planerar att börja mornarna med att träna (tror det fanns ett gym på hotellet) så man sedan kan bege sig ut på äventyr in the big apple. Kommer bli grymt nice.

Det enda lilla molnet på himlen är väl att jag inte kommer ha lika mycket cash att röra mig med där som jag trodde när vi bokade resan. Men whatever, det löser sig. I can do it, I can do it ...

Kommentarer
Postat av: mamma

Yes you can, yes you can, YES YOU CAN!!! :D

2012-08-25 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0