Halvtungt men det knallar

Huvudet strejkar. Igår var det som värst, jag spydde på morgonen, mådde dåligt på jobbet, åkte hem efter tre timmar och spydde igen när jag kom hem. Idag känns det bättre, men ändå är det något som ligger där och gnager. Tror det beror på en spänning i nacken som beror på att jag inte tränat på några veckor nu. Antar att jag får skylla mig själv! Men imorgon blir det att börja om med träningen. Det är bara det att jag jobbar i princip varje dag så att få tid och ork att träna mellan det är väl inte det lättaste. Fast när man väl kommer tillbaka in i rutinerna går det nog fint.

Annars då? I lördags var vi på Luleåkalaset och såg världens bästa Bonnie Tyler. Stod med ett stort flin på läpparna när hon började sjunga. Så sjukt bra! Och rolig var hon också vill jag lova. "And I was like, where the fuck is LA?!"


Bonnie Tyler alltså. Inte som min arbetskollega sa igår, "var det Charlotte Perrelli du var och såg eller?" Haha, GOD.

Annars då? Jag börjar känna mig lite allmänt less på jobbet. Eller egentligen inte jobbet i sig. Bara det att jag står i driven 99,9% av alla gånger jag är där, känns det som. Pipandet i örat, ljudet av brummande bilar och folk som skriker "HALLÅ?!" i ens öra. Det börjar kännas som tortyr. Idag började jag fundera på det där med distansstudier. Kanske skulle det vara roligt. Fast kanske inte än. Först vill jag nog resa lite mer tror jag ... Jobbigt det där när två saker man vill göra inte går ihop med varandra. Faktiskt.

Men men. Det var väl allt jag hade att säga för denna gången.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0