Good things, bad body ...

Ligger i soffan och snorar. Musklerna är stela och spända som jag vet inte vad. Kroppen har mått bättre. Men det har varit sämre också så jag ska inte klaga.

Gårdagen blev i alla fall trevlig. Min mor var och hälsade på och vi gick på Nolia. Jag handlade te med lakritssmak, en polkagrisstång, brända mandlar och en gravad ... Fisk. Kommer inte ihåg vilken just nu men god var den! Bara ätbara saker för min del. Jag gillar att äta ...

Idag blir det jobb typ hela dagen. Det blir nog bra bara jag lyckas hålla mig från att nysa hela tiden, haha. Jäkla förkylning. Men först ska jag i alla fall mysa med Yoda en stund till. Myskatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0