Ahaa!

Jag gjorde ett tappert försök att vara till gymmet. Men tja ... Jag mådde rätt illa om jag ska vara ärlig. Så när jag kom hem kände jag mig rätt ynklig och sms:ade sambon för att få stöd. Och han typ ba: "Sök hjälp" Och så sa han åt mig att kontakta en naprapat, som att det var den mest själklara sak i världen. Jag typ ba: "What the fuck är en naprapat?" och googlade på det.

Efter att ha läst in mig på naprapater kändes det som den mest självklara sak i världen att söka sig till en. Så jag letade upp en på nätet och ringde med darrande händer. Ja, jag har alltså en släng av telefonfobi. Och naprapaten svarade och jag försökte förklara mitt ärende så gott jag kunde, nervös som jag var. Fick fram att jag hade sjuk spänningshuvudvärk iaf och fick en tid på fredag 07.30.

Jahapp. Fram tills dess då?

Kommentarer
Postat av: Jag...

...typ ba... :-p
G.

2012-08-17 @ 14:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0