Vindruvor



I förrgår kom min bästaste älskling hem med vindruvor till mig. Dessa sitter jag nu och avnjuter till en kopp kaffe. Dessvärre har jag lite ont i huvudet men jag hoppas det går över av kaffekicken.

Inatt hade jag en jättekonstig dröm. Jag drömde att jag födde ett barn! Det var inte smärtsamt eller så, och min mage hade inte blivit större. Men helt plötsligt gick jag och älsklingen runt och köpte barnmat! Grymt skumt, jag är verkligen inte redo för att få några barn.

Nu på morgonen har jag sms:at lite med pappa som är i Marmaris, Turkiet. Jag är inte ett duuuugg avis. Eller kanske lite då. Men snart ska ju vi också iväg, så det kan jag väl unna dem ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0