Positivt besked

Hemma från jobbet. Det blev bara ett kort pass idag, fyra och en halv timme. Dock så var jag matt i kroppen och väldigt trött, så det kändes som att det räckte gott och väl.

Nu sitter jag hemma och känner mig lite smått glad och förväntansfull. Detta eftersom att vi fått ett positivt besked som förmodligen innebär att vi kan åka iväg till utlandet i mitten av oktober. Helt underbart! Men jag vill inte ha för stora förväntningar innan resan är bokad och allt är ordnat. Blir bara besviken då om det inte blir av.

Men ändå, lite pirrar det allt i magen!


Ungefär såhär ser jag ut nu ;-)


Kommentarer
Postat av: Josefine

svar Haha joo, kanske de:)

2011-09-20 @ 21:35:39
URL: http://josselii.blogg.se/
Postat av: mamma

Spänd och förväntansfull! ;)

2011-09-21 @ 09:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0