Oh god, I'm changed



Feels like such a long time ago. Oh well, I guess it was.

Jag vet inte om det finns någonting kvar av tjejen på bilderna. Den jag var 2009. Jag vet inte om jag visste vem jag var då heller. Eller om jag vet vem jag är nu. Det har hänt så mycket sedan dess och jag har tagit beslut jag aldrig trodde jag skulle ta. Slutat rida och hoppat av skolan. Och träffat han jag vill leva resten av mitt liv med. Det har hänt så mycket sedan bilderna togs. Jag vet att jag förändrats. Jag vet bara inte riktigt hur.


Kommentarer
Postat av: mamma

Händer nog oss alla förr eller senare.Livet har en tendens att förändra oss.På gott och ont.Som man säger-inget ont som inte har något gott med sig. Så se det från den ljusa sidan. Se det som blev bra med förändringen. Släpp det som gjorde ont.

2011-09-01 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0