Oflyt

Jag trivs så jävla dåligt med mitt liv nu så det finns inte. Ville ha fler jobbpass, men att jobba 16-24 på min älsklings födelsedag dagen innan han åker iväg i fem dagar känns faktiskt fruktansvärt motigt. Så medan jag av hela mitt hjärta önskar att jag kunde ge passet till någon annan så behöver jag verkligen, verkligen, verkligen pengarna. Speciellt med tanke på att vi bara några dagar senare åker iväg till utlandet. Och jag sitter och kollar på tapeter men kan inte köpa några för jag har ingen jättefin trea att inreda och har inga pengar för att köpa någon.

Just nu hatar jag verkligen hela min livssituation. Hatar, hatar, hatar. Jag är förbannad på mig själv för att jag inte kommer någonvart eftersom att det ju enbart kan vara mitt eget fel. Men vad ska jag göra, VAD?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0