Mattankar och jobb

Hemma efter en lång dags arbete och känner mig ganska nöjd. Halvdöd visserligen, men nöjd över att ha uträttat någonting. Det har varit fullt upp hela dagen och det dröjde några timmar för mycket innan jag slutligen snabbt fick trycka i mig min "lunch" innan det var dags att återgå till arbetet. Men jag tänker inte klaga, jag vill ju jobba.

Har även hunnit med att handla efter jobbet och vi har nu fyllt upp skafferiet med pulversåser. Väldigt ambitiöst. Eller? Men jag har passerat det stadiet då jag orkade bry mig om huruvida det är nyttigt eller inte. Helt seriöst, jag orkar inte bry mig så mycket om vad man stoppar i sig när man jobbar. Fast jag skulle vilja. Vara en sådan som lagar all mat från grunden och ...

Nä, nu ska vi äta parisare.


Kommentarer
Postat av: mamma

Just nu-huvudsaken att du äter. Pulversåser eller inte. Du är alldeles för mager. Räknat ut ditt BMI någon gång? Förresten. Sluta bekymra dig över allting! Koncentrera dig på att må gott!

Puss!:)

2011-09-11 @ 08:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0