Jag vill så mycket



Jag har bara ett liv och självklart vill jag göra någonting av det. Som det känns i nuläget är någon form av jobb mest aktuellt men jag vet knappt vad jag vill jobba med. Det idealiska skulle vara att ha ett jobb som börjar tidigt och slutar relativt tidigt, så jag ändå har möjlighet att utöva aktiviteter och ha ett liv på sidan om jobbet under kvällstid. Men vem vill inte det?

Om något år eller så skulle jag nog börja vilja studera igen. Det som känns mest lockande nu är någon form av turismutbildning. Frågan är bara vart man ska gå och vad man ska jobba med efteråt. Men det är helt klart ett område som tilltalar mig i alla fall.

Jag vill även resa, vilket jag tjatat väldigt mycket om, men ändå. Se USA, Japan, Thailand och gud vet allt. Helst så snart som möjligt, men samtidigt vet jag att jag inte kan få allt på samma gång. Och så vill jag flytta till en större lägenhet och bygga upp ett ordentligt och välorganiserat liv med den jag älskar. Ha en fullstor kyl och frys och laga storkok, städa ofta och ha ett fint hem att trivas i.

Kort och gott, jag antar att jag vill vara 50+ eller något.


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - 3 årschampionatet nästa

sv: Tack :) roligt att du tycker de!

2011-09-08 @ 11:07:43
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: sara

Cupcake dusch draperiet är köpt på hm. gå in här: http://www.hm.com/se/product/91356?article=91356-A

Det är dösnyggt!

2011-09-08 @ 11:27:10
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Bonuspappa

Ja, det är härligt att vara 50+ :-)

2011-09-08 @ 18:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0