It's the beginning, it's not the end

Nu har jag, officiellt, hoppat av skolan. Alltså, avhoppet är registrerat och det finns inte längre någon återvändo. Så nu, alla ni som säkert velat få mig att inte hoppa av skolan, kan jag meddela att er det är för sent.

Det känns faktiskt inte så skrämmande som jag trodde att hoppa av skolan och komma ut i det osäkra arbetslivet. Av två anledningar. För det första har jag ju lite jobb även om det är mindre än jag skulle önska. Och för det andra är jag så grym att den arbetsgivare som inte vill ha mig är ganska tappad bakom en vagn. Hehe ...

Men även om journalistyrket förmodligen inte var något för mig kommer jag inte sluta skriva. Finns det en sak jag är väldigt säker på så är det just det. Jag kommer aldrig någonsin sluta skriva. För skrivandet är en del av mig. Kanske den bästa delen av mig. Det vore synd att kasta bort det.

Så ni får helt enkelt spana efter mitt namn i bokhandlar och på bibliotek i framtiden. I'll be there. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0