I brist på annat

DAGENS VILL HA: En städerska som kan göra fint i lägenheten, haha.
DAGENS KLÄDSEL: Världens snyggaste mjukisbyxor från H&M och en Destination Skellefteå t-shirt.
DAGENS SMINK: Nada.
DAGENS FRISYR: Har ingen, är rätt nyduschad.

DAGENS HÄNDELSE: Öhh, jag har tvättat en maskin.
DAGENS LÅT: Introt till MacGyver är det enda låtliknande jag hört idag ...
DAGENS PLANER: Ta ur tvätten från torkskåpet typ.
DAGENS SAKNAD: Snuskigt mycket pengar.

DAGENS DUMMASTE: Att jag är jättförkyld!
DAGENS DROG: Kaffe som vanligt och halstabletter.
DAGENS ROLIGASTE: Vakna upp med min älskling!
DAGENS FAVORIT: Same as allways.
DAGENS KÖP: Har inte köpt något men är lite sugen på caféfika.

DAGENS GODIS: Halstabletter om det räknas.
DAGENS HUMÖR: Varken eller, lite butter för att jag är förkyld kanske.
DAGENS ORD: "Jag älskar dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0